Verhalen van Brabant
Brabant in de Media
Mooie verhalen die het Brabantse DNA onderschrijven
DataWeek NL
Net als voorgaande jaren heeft team Brabant Branding ook in 2021 samen met het evenementenbureau en het CIO Office meegedacht over de DataWeek NL. De doorontwikkeling die we voor ogen hadden, is in 2021 niet optimaal uit de verf gekomen. De editie 2022 vindt plaats op basis van de uitkomsten van de evaluatie en met een vernieuwde organisatievorm.
Uit onderzoek van de BOM is gebleken dat de rol die Brabant speelt op het gebied van ICT & datascience groter is dan voorheen werd aangenomen. We blijven in 2022 dan ook graag aangehaakt om de DataWeek on brand te houden en de impact te vergroten om zo Brabant op de kaart te zetten als digitaliseringsregio.
In 2021 zijn vele nieuwe verhalen op de Brabant Brand Box geplaatst, onze online showcase met verhalen en beelden die het Brabantse DNA uitdragen. De Brand Box wordt steeds beter gevonden en vooral de beelden worden veelvuldig gedownload en voorzien duidelijk in een behoefte. Lees verder
Kernboodschap
Brabant Branding heeft een proces ontwikkeld om Brabantse partijen te ondersteunen bij het ontwikkelen van hun kernboodschap. Het afgelopen jaar mochten we dit proces o.a. inzetten om de kernboodschap voor Noordoost-Brabant te ontwikkelen en voor het thema innovatieve agrofood. De Brabantse merkwaarden staan aan de basis van het kernboodschap-traject. De ontwikkelde kernboodschappen dragen dus ook perfect bij aan het versterken van de top of mind positie van de regio Brabant als geheel. Lees verder
Brabant Brand Box
