De opdracht van Brabant Branding is tweeledig. We voeren Place Brand Management als strategie en branden ook zelf de regio met onze activiteiten. Hieronder een greep uit de verschillende samenwerkingen en projecten.

Branding Netwerk Brabant.png

We begonnen 2021 met wederom een aantal online bijeenkomsten voor onze partners in het Branding Netwerk Brabant. Martin van Kranenburg, expert op het gebied van usability, conversie en neuromarketing, nam hen met een bevlogen verhaal mee in de wereld van neuromarketing en verzorgde een masterclass over dit onderwerp.

 

In het najaar konden we tijdens de Dutch Design Week weer een live bijeenkomst organiseren die door iedereen erg gewaardeerd werd.

 

Naast deze bijeenkomsten heeft het Branding team gedurende het hele jaar structureel contact met alle partners.

René-Bergmans.jpg

“De kennis- en inspiratiesessie neuromarketing van Brabant Branding was een echte eyeopener voor mij. Of beter gezegd: een brainopener. Op een bevlogen manier heeft Martin van Kranenburg ons inzicht gegeven in hoe je bewust het (onbewuste) brein kunt sturen om meer conversie met je website te genereren. Gebaseerd op simpele theoretische principes die je altijd en overal kunt toepassen. Als je het hoort denk je: waarom heb ik dat zelf niet eerder gezien? Met Midpoint Brabant zijn we hier meteen mee aan de slag gegaan. Een aanrader voor iedereen.” René Bergmans – Midpoint Brabant

Bart van Overbeeke-Op de High Tech Campus in Eindhoven werken onderzoekers, ontwikkelaars

Met de Automotive Campus, Green Chemistry Campus, Pivot Park en de High Tech Campus hebben we in 2021 periodiek online overleg gehad. Doel: bekijken hoe we de open innovatiekracht van Brabant samen sterker kunnen uitdragen en een platform bieden waarop de campussen van elkaar kunnen leren.

 

Het vormde een goede gelegenheid om open met elkaar van gedachten te wisselen over relevante vraagstukken zoals: hoe bouw je een community, hoe houd je aandeelhouders betrokken en hoe zorg je voor contact en interactie in tijden van corona. Voor Branding vormt het een goede gelegenheid eigen initiatieven, zoals de campagne en de Tech Xperience, te bespreken en mooie voorbeelden op te halen voor onze eigen communicatie zoals de campagne en de Brabant Brand Box.

Place Brand Management