campagne #inBrabant
Werkwijze

De campagne draait op social media en bestaat uit een betaald en organisch deel en is dit jaar uitgebreid met een flink aantal nieuwe onderwerpen.

 

Content voor de paid media ontwikkelen we in samenwerking met Brabantse bedrijven/ ondernemers. De samenwerking hierin loopt zeer voorspoedig. De bedrijven onderstrepen het belang van de campagne en helpen mee het bereik van de campagne te vergroten. Dit doen ze door de gemaakte content in een eigen bericht te posten op de online bedrijfskanalen en op de persoonlijke kanalen. Ze delen ook berichten van inBrabant en plaatsen comments bij relevante berichten en vragen. Ook zien we dat trots, zowel op het eigen bedrijf als de regio een belangrijke rol speelt in deelname aan de campagne.

 

Op de owned media van de campagne posten we doorlopend actuele en relevante content om de betaalde campagne te ondersteunen en versterken.
Klik hieronder op de afbeelding voor een overzicht van de projecten #inBrabant campagne.

Schermafbeelding 2022-02-09 om 08.49.51.png