inBrabant_Bambi-Medical_Social_1080x1920.jpg

campagne #inBrabant
Monitoring

In totaal heeft de betaalde campagne van #inBrabant in 2021 op LinkedIn 648.935 unieke personen bereikt, die samen zorgden voor 5.514.917 impressies. Op Instagram zijn er 5.775.479 impressies geweest bij 1.321.233 unieke personen (overlap is mogelijk). Daarnaast leidden YouTube en Instream video's nog tot een bereik van ruim 700.000 personen.

Met de organische (onbetaalde) posts zijn in 2021 1.354.302 mensen bereikt via Facebook, ruim 23.000 via Instagram, 89.767 op LinkedIn en 41.800 op Twitter.

 

De vlogs in het internationale deel van de campagne hebben een gezamenlijk bereik gerealiseerd van 28.000.000 mensen.

 

Een brandingcampagne is iets van de lange adem; een imago bijsturen kost tijd. Monitoring in het afgelopen, eerste campagnejaar laat zien dat de bereiksdoelstelling de verwachtingen overtreft en dat het ‘engagement’ op de kanalen in de loop van het jaar steeds meer toenam.