tas1b.jpg

campagne #inBrabant
Brabantse doelgroep

Elk bedrijf in Brabant – van start-up en scale-up tot MKB en multinational – heeft baat bij een positief imago van Brabant. Maar hoe beïnvloed je als bedrijf dit imago? Deze vraag stond centraal in een uitgebreid artikel in Brabant in Business, on- en offline magazine voor ondernemers in Zuid-Nederland. Met een online bereik van 150.000 bezoekers en een print oplage van 3.500 een mooie samenwerking voor onze doelstelling.

Om trots en verbondenheid te creëren hebben we daarnaast voor alle Brabanders de Skyline van Brabant ontwikkeld. In overleg met citymarketeers zijn iconen gekozen en het ontwerp is gemaakt door Wanda van Riet, helemaal on brand. Iedereen mag de skyline kosteloos en rechtenvrij gebruiken. De skyline is via social media onder de aandacht gebracht van Brabanders, wat tot een enorm succesvolle campagne heeft geleid. In een maand tijd haalden we een bereik van 230.000 en werd de skyline 2.600 keer gedownload. Er waren veel enthousiaste reacties en tevens voorbeelden waar de skyline gebruikt werd.