top of page

In 2021 ontwikkelde de campagne #inBrabant zich tot volle wasdom. Met deze campagne zetten we innovaties uit Brabant in om de regio top of mind te maken bij relevante doelgroepen, waaronder beslissers, beïnvloeders en redacties op nationaal niveau.

Campagne #inBrabant

#inbrabant - Strategie

Brabantse doelgroep

schilderij wanddeco3.jpg

Voor de Brabantse doelgroep hebben we in 2021 een uitgebreid artikel in Brabant in Business geplaatst (met name gericht op Brabantse ondernemers) en de Brabantse skyline ontwikkeld (voor alle Brabanders). Lees verder

Schermafbeelding 2022-02-09 om 09.05.50.png

Internationale Doelgroep

De internationale component van de #inBrabant campagne ontwikkelden we samen met  Brainport Development: de Tech Xperience. In dit deel van de campagne vertellen negen hoogopgeleide internationals over hoe zij het leven en werken in Brabant en Brainport ervaren. Zij maakten vlogs die wereldwijd zijn verspreid. Meer over de Tech Xperience vind je hier. Lees verder

De campagne #inBrabant heeft zich in 2021 ontwikkeld tot een volwaardige, integrale  Brabant-campagne, aangesloten aan de doelen van de provincie en een aantal externe partners. Er is content gemaakt die bij de relevante doelgroepen laat zien dat Brabant dé top kennis- en innovatieregio is. Samen met de beleidsmedewerkers van de teams Arbeidsmarkt en Digitalisering is op deze twee thema’s ingezet,  Lees verder

Schermafbeelding 2022-02-08 om 16.12.02.png
#Inbrabant - Werkwijze

Strategie

De campagne draait op social media en bestaat uit een betaald en organisch deel en is dit jaar uitgebreid met een flink aantal nieuwe onderwerpen.

Content voor de paid media ontwikkelen we in samenwerking met Brabantse bedrijven/ ondernemers. De samenwerking hierin loopt zeer voorspoedig. De bedrijven onderstrepen het belang van de campagne en helpen mee het bereik van de campagne te vergoten. Lees Verder

Peter van Trijen -Het is de taak van Margreet de Kok om nieuwe innovaties te bedenken op b

Werkwijze

#inBrabant Internationale doelgroep

Monitoring

shutterstock_96775216.jpg

In totaal heeft de betaalde campagne van #inBrabant in 2021 op LinkedIn 648.935 unieke personen bereikt, die samen zorgden voor 5.514.917 impressies. Op Instagram zijn er 5.775.479 impressies geweest bij 1.321.233 unieke personen (overlap is mogelijk). Daarnaast leidden YouTube en Instream video's nog tot een bereik van ruim 700.000 personen. Lees verder

#inBrabant Brabantse Doelgroep
#inBrabant Monitoring
bottom of page